Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T16:58:03+01:00
Kasia jechała z prędkością 70km na godzinę. Ile kilometrów przejedzie w czasie 45min?

45 minut, to 3/4 godziny

jadąc z prędkością 70km/h w ciągu godziny pokona 70km

więc w czasie 3/4 godziny trasę wynoszącą 3/4 z 70 km

(3/4)*70=52,5 km
1 5 1
2010-03-06T17:01:20+01:00
70km/h× ⁴⁵/₆₀h= 70km/h×¾h=52,5km
Odp.: W czasie 45 min Kasia przejechała 52,5 km.
1 5 1
2010-03-06T17:07:23+01:00
V=70km/h
t=45min=3/4h
s=70km/h*3/4h= 52.5km
Odp. W ciągu 45min Kasia przejedzie 52,5km