Napisz list oficvjalny do lokalnej gazety.Poinformuj w nim o zbiórce ksążek do szkolnej biblioteki, prowadzonej przesz uczniów Twojej szkoły wśrud mieszkańców miasta. Poproś redakcję o poparcie i opisanie jej na łamach gazet.

Zgóry dziękuję !!!

3

Odpowiedzi

2010-03-06T17:18:18+01:00
Piszę do Was z prośbą o poparcie i wydrukowanie tej wiadomości. W szkole podstawowej w [wpisz nazwę miasta] odbędzie się zbiórka książek do szkolnej biblioteki. Wszyscy którzy mają jakieś niepotrzebne książki proszeni są o przekazanie ich do szkoły lub wysłanie pocztą na podany adres [wpisz adres].
Z góry dziękujemy.
2010-03-06T17:19:02+01:00
Miasto, data

Szanowna redakcjo!

Piszemy do Was ponieważ w szkolnej bibliotece prowadzimy zbiór książek z całego masta. Prosimy was abyście jeśli to możliwe opisali to w gazetach i nas poparli.


Pozdrawiamy,
Uczniowie szkoły w (miejscowość)


PS Zapraszamy do rozmowy w naszej bibliotece!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T17:19:52+01:00
Droga Redakcjo!

Uczniowie Szkoły Podstawowej W Warszawie w dniach 28-31 marca 2010 roku będą przeprowadzać zbiórki książek do szkolnej biblioteki. Zbiórki będą prowadzone wśród mieszkańców Warszawy.
Chciałbym/Chciałabym poprosić waszą gazetę o poparcie naszej akcji oraz o opisanie jej na łamach gazety

z poważaniem
Jan Kowalski
1 5 1