Wir haben hunger und Durst.
Wir essen Brötchen mit Wurst.
Wir trinken Kakao und Tee,
Milch, Cola,Saft Kaffe !

Guten Appetit, guten Apetit !
Wir essen Salat und singen ein Lied.

Wir essen Hähnchen mit Rejs,
Pfannkuchen, Pudding und Eis,
Wir machen heute Salat,
am Abend gibt es Spinat.

Prosze o przetłumaczenie mi tej piosenki plisss ;*

3

Odpowiedzi

2010-03-06T16:59:05+01:00
Mamy głód i pragnienie.
Jemy chleb z kiełbasą.
Pijemy kakao i herbaty,
Mleko, cola, soki, kawę!

Smacznego, smacznego!
Jemy sałatkę i śpiewamy piosenki.

Jemy kurczaka z Rejs,
Naleśniki, budyń i lody;
Dziś robimy sałatki
Wieczorem jest szpinak.

=)
5 3 5
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T16:59:12+01:00
Jesteśmy głodni i spragnieni
Jemy chleb z kiełbasą.
Pijemy kakao i herbatę,
Mleko, cole, soki, kawę!

Smacznego, smacznego!
Jemy sałatkę i śpiewamy piosenki.

Jemy kurczaka z Rejs,
Naleśniki, budyń i lody;
Dziś robimy sałatki
Wieczorem jest szpinak.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T17:00:48+01:00
My chemy jesc i pic
My chcemy pieczywo z kiełbasą
My chcemy pic kakao lub cherbate
mleko,kole,smietane kawe

Smacznego,smacznego
Jemy sałate i spiewamy

My chemy kurczaka z ryzem
Naleśniki,lody i budyn
my zrobimy załatke
a wieczorem szpinak
7 3 7