Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T17:12:18+01:00
Nie chciałabym chodzić do szkoły w Klerykowie, ponieważ:
Nie wyobrażam sobie nauki języka polskiego po rosyjsku im nauczyciela-Polaka nie głoszącego patriotyzmu.
Jako osoba głośno wyrażająca swoje poglądy, zapewne zostałabym z niej wyrzucona w trybie natychmiastowym - głosiłabym prawdę o Polsce. Nie byłabym w stanie podporządkować się wymogom każącym mi wyrzec się miłości do Ojczyzny.
Nie chciałabym być rusyfikowana i nie chciałabym by zabraniano mi czytać polskiej literatury 'zakazanej'.
Nie chciałabym, aby nauczyciele mieli nade mną taką kontrolę, jaką mieliby w klerykowskim gimnazjum.
2010-03-06T17:13:36+01:00
-młodzież ucząca się w nim nie mogła porozumiewać się po polsku i czytać polskich książek.
-.Na lekcji uczeń musiał słuchać nauczyciela, nie mógł się odzywać.
-.Uczniowie byli poddawani chłostom
-kiepskie warunki do nauki.
2010-03-06T17:55:57+01:00
- nie nauczyłabym się j.polskiego czyli ojczystego po rosyjsku.
- były w tej szkole kiepskie warunki
- chciałabym czytać wszystkie książki.


dalej nie mam pomysłu.