Odpowiedzi

2010-03-06T17:11:04+01:00
Ilość opadów
rodzaj gleby
2010-03-06T17:11:25+01:00
Http://www.sciaga.pl/tekst/46094-47-czynniki_ksztaltujace_zyznosc_gleby


może ci coś to pomoże
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T17:12:58+01:00
Koloidów glebowych, związków mineralnych, próchnicy, drobnoustrojów. Żyzność gleby zwiększa się m.in. poprzez odpowiednie nawożenie, uprawę, stosowanie płodozmianu i meliorację.