Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T17:15:03+01:00
1. Przemysław Saleta i Izabela Janachowska
2. Olga Bołądź i Łukasz Czarnecki
3. Przemysław Miarczyński i Magdalena Soszyńska-Michno
4. Katarzyna Glinka i Stefano Terrazzino
5. Maciej Friedek i Blanka Winiarska
6. Łukasz MROZU Mróz i Aneta Piotrowska
7. Aleksandra Szwed i Robert Rowiński
8. Piotr Szwedes i Anna Głogowska
9. Katarzyna Grochola i Jan Kliment
10. Artur Barciś i Paulina Biernat
11. Julia Kamińska i Rafał Maserak
12. Oceana i Przemysław Juszkiewicz
2010-03-06T17:53:10+01:00
1. Aktor, Maciej Friedek i Blanka Winiarska
2. Piotr Szwedes i Anna Głogowska
3. Łukasz "Mrozu" Mróz i Aneta Piotrowska
4. Oceana i Przemysław Juszkiewicz
5. Przemysław Saleta i Izabela Janachowska
6. Olga Bołądź i Łukasz Czarnecki
7. Katarzyna Grochola i Jan Kliment
8. Aleksandra Szwed i Robert Rowiński
9. Artur Barciś i Paulina Biernat
10. Przemysław Miarczyński i Magdalena Soszyńska-Michno
11. Katarzyna Glinka i Stefano Terrazzino
12. Julia Kamińska i Rafał Maserak