Odpowiedzi

2010-03-06T17:31:11+01:00
Lasy - dostarczają 80% zapotrzebowania dla Rosji,
ropa,
nikiel,
miedź,
złoto,
węgiel w tym grafit i diamenty,
zioła - głównie dla ludności rdzennej, w każdym razie ziołolecznictwo jest u niech rozwinięte, bo mają z czego korzystać.
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T17:33:55+01:00
Te produkty to:
-różnego rodzaju drewno,
-cyna,
-złoto,
-ropa naftowa,
-gaz ziemny,
-jesiotry,
-łososie.



Mam nadzieję,że pomogłam:)
3 3 3