Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T17:19:42+01:00
Polecam hip hop albo taki wlnieszy rok
jak my w szkole tanczylismy to do Blea and Peyas
co do kroków to wazne abyscie jak bedziecie robic robily w rownym tempie bo u nas to tak sredni owyszlo
poczatkowy krok to proponuje takie wolne powstanie z ziemi w klaskaniem i potem sie rozkrecicie
2010-03-06T17:19:54+01:00
Zobacz sobie taniec belgijski!
To tańczy się w parach wejdź na you tube.pl
bardzo łatwy można tańczyć w 2,4...50 itd osób;>
:P
4 5 4
2010-03-06T17:21:06+01:00
Według mnie fajna piosenka do tańca to Start the party wykonawca to Camp rock lub Camp Rock - Who Will I Be. Jeśli chcesz więcej to pisz;]
4 5 4