Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T17:19:46+01:00
Tu tabelka:

http://pl.tinypic.com/r/35ck0p2/6
3 2 3
2010-03-06T17:42:54+01:00
Płazienice
A)Układ wydalniczy - kanaliki (nefrydium)
B)Brak układu krwionośnego.
C)oddychanie beztlenowe
D)układ pokarmowy u pasożytów brak tego układu


Nicienie
A)Układ wydalniczy to 2 podłużne kanały
B)brak układu oddechowego
C)u pasożytów zanik układu pokarmowego( może zaniknąć)
2 3 2
2010-03-06T17:46:50+01:00
nicienice sa zbudowane z warstwy miesniowej powłoki, oskórka , nabłonka i są one bardzo niewielkie pasożyty ludzi i zwierzat

natomiast płazince sa bardzo dobrze zbudowane maja wszystkie układy min oddechowy itd sa robakami drapieznymi i bardzo niebezpiecznymi

mam nadzieje ze pomogłam pozd :* prosze o naj:*
1 4 1