Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T17:23:13+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Elementy krajobrazu górskiego:
góra
wzgórze
pagórek
góral
góralka
zbocze
stok
limba
kozica
12 4 12
2010-03-06T17:23:20+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Góra, stok, zbocze, szczyt, dolina, szlak, krawędź, kozica, jastrząb
7 3 7