Odpowiedzi

2010-03-06T17:23:49+01:00
Podmiot liryczny zaczyna wątpić we wszystko, w co dotychczas wierzył. W filozofię stoicką, oraz w wartości duchowe takie jak mądrość, pobożność, wiara.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T17:25:44+01:00
Kryzys światopoglądawy jest wtedy gdy zaczynamy wątpić w to w co dotąd wierzyliśmy, według czygo żyliśmy. Po śmierci Urszulki Kochanowski zwątpił w mądrość, wiarę, sprawiedliwość a nawet w Boga. "Gdzieśkolwiek jest, jeśliś jest."
4 4 4