Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T17:22:42+01:00
-instalować piece z czujnikami
-przestrzeganie przepisów BHP
-środki chemiczne różnego rodzaju powinny być dobrze zabezpieczone w miejscu niedostępnym dla dzieci
-wszelkiego rodzaju lekarstwa powinny być przechowywane w miejscu niedostępnym dla dzieci
-sprawdzać kominy wentylacyjne

już to kiedyś robiłam x dd .
9 4 9
2010-03-06T17:28:25+01:00
-przestrzeganie przepisów BHP
-sprawdzać kominy wentylacyjne
-montować instalacje
-montować czujniki dymu.

kiedyś zrobiłam takie samo zadanie ;) pozdrawiam
4 4 4
2010-03-06T17:35:31+01:00
- instalować czujniki dymu
-sprawdzać stan techniczny kominów
-sprawdzać stan techniczny kuchni gazowej
-instalować czujniki czadu
-środki chemiczne chować przed dziećmi
-sprawdzać stan techniczny kominów wentylacyjnych
-nie przechowywać żywności zbyt długo i w nie odpowiednich warunkach
-wszystkie lekarstwa przechowywać w oryginalnych opakowaniach z daleka od dzieci
4 4 4