Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T18:07:19+02:00
1cm na mapie to wg twojej skali 1000000cm w rzeczywistosci co sie =10km w rzeczywistosci-pamietaj jaka skala tyle cm w rzeczywistosci a 6,2cm na mapie to 6,2 razy 10km=62 km odp. faktyczna odległosc wynosi 62km-pozdrawiam
1 5 1
2009-10-21T18:07:41+02:00
1cm - 1000000 cm
1cm - 10 km
6,2cm - 62km
2009-10-21T18:07:58+02:00
1cm-1000 000cm
1cm - 10000m
1cm-10km
6,2cm = 62km