Odpowiedzi

2010-03-06T17:26:48+01:00
Ponieważ , gdy karuzela się kręci przy obrotach jest większe ciśnienie organizmu a gdy schodzisz cisnienie malejem i kreci ci sie w głowie ; D
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T17:32:59+01:00
Na karuzeli są mocne obroty, na które organizm reaguje dopiero po zejsciu z karuzeli a dzieje sie to z powodu cisnienia , które na karuzeli w naszym mózgu wzrasta a kiedy zejdziemy zmniejsza sie i zaczyna nam sie krecić w główce :)
prosze o naj ;*
2 2 2