Z podanych wyrazów wykresl ukryte obok siebie po dwie litery, które dodane do litery R i czytane kolejno utworzą hasło związane z budową cząsteczek kwasów.

PESTKA - ROZTWÓR - MAK - KWADRAT - SOSNA - MEWA

Hasło: R .................................................

daje naj.;D

2

Odpowiedzi

2010-03-06T17:27:43+01:00
Odpowiedź brzmi: reszta kwasowa.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T19:19:04+01:00
PESTKA - wykreślamy E i S
ROZTWÓR - wykreślamy Z i T
MAK - wykreślamy A i K
KWADRAT - wykreślamy W i A
SOSNA - wykreślamy S i O
MEWA - wykreślamy W i A

Hasło: ..RESZTA..KWASOWA..
12 4 12