Odpowiedzi

2010-03-06T17:35:45+01:00
Oskarżam ojca Laurentego za spiskowaniem razem z kochankami Romem i Julią .Udzielenie TAINIE bez zgody rodziców ślubu Romeowi i Juli . I podania Juli trucizny która miała udać śmierć aby nie wyszła za mąż za Parysa .SPOWODOWANIA śmierci kochanków . Oskarżam ojca Laurentego na 10 lat wiezienia .


ja tak na Pisałam I DOSTAŁAM 5 ;))))
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T18:48:26+01:00
Wysoki sądzie oskarżam Ojca Laurenta o udzielnie ślubu bez zgody rodziców,spiskowanie,podanie trucizny,nieumyślne spowodowanie śmierci.Proszę o wymierzenie kary 15 lat pozbawienia wolności.
1 5 1