Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T17:35:18+01:00
Do Małego księcia :
1. Co czułeś gdy porzuciłeś różę??
2. Czy polubiłeś pilota??
3. Jak właściwie znalazłeś się na Ziemi?/
4. kiedy zrozumiałeś że kochasz różę??
5. Na której planecie podobało ci się najbardziej??
6. Na kim najbardziej się zawiodłeś??
7. Uważasz że dobrze zrobiłeś porzucając różę i przybywając na ziemię?
8. Co zrozumiałeś będąc na ziemi??
9. Który gospodarz planety był najbardziej niemiły?/
10. Co najbardziej spodobało ci się na ziemi??

2 3 2
2010-03-06T17:38:08+01:00
Jaki jest pani/pana ulubiony kolor?
Czym najchętniej się pan/pani zajmuje?
Dlaczego pan/pani postanowił/postanowiła wrócić do kraju?
Co pan/pani ronił/robiła takiego na bezludnej wyspie,że ocalał/ocalała?
Jakie uczucia towarzyszyły panu/pani podczas tych niebezpiecznych przygód?
Co spowodowało,że musiał/musiała pan/pani uciekać z kraju?
Dlaczego pan/pani nadal prowadzi konflikt z sąsiadami?
Jak długo przebywał/przebywała pan/pani w szpitalu po ucieczce z wyspy/wojny...itp.(dowolne miejsce)
Ile lat miał/miała pan/pani kiedy pierwszy raz udał/udała się w podróż?
Co zainspirowało pana/panią do udania się w tą niebezpieczną podróż?