Odpowiedzi

2010-03-06T17:34:44+01:00
Odbywają trening ,żeby się nie stresować ponieważ gdy ktoś jest zmęczony to już później się nie stresuje i ma większe szanse na wygraną :)

Mam nadzieje że pomogłam :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T17:34:50+01:00
Na takiej wysokości ciężej się oddycha i sportowcy robia jakby taką "rozgrzewkę dla płuc" Przystosowuja je do wiekszej i wytężonej pracy. Dochodzi do zwiększenia wentylacji płuc, przyspieszenia oddychania. Po kilka dniach przebywania na takiej wysokości nad poziomem morza wentylacja płuc staje się zwiększa co ma duże znaczenie dla utrzymania dostatecznego zapotrzebowania tkanek w tlen, podczas biegu.
1 5 1
2010-03-06T17:36:49+01:00
Wskutek przebywania w górach organizm zaczyna produkować więcej erytrocytów, które odpowiedzialne są za transport gazów oddechowych. Im jest ich więcej w układzie krwionośnym tym więcej tlenu organizm może transportować poprzez krew. Dzięki temu poprawia się wydolność organizmu