Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T17:40:58+01:00
2. Celem układu Z Antarktydy z 1959 roku jest to, że Antarktyda nie będzie należała do żadnego państwa, nie mogą z niej czerpać surowców żadni ludzie, tylko mogą tam jakieś małe ekspedycje naukowe prowadzić, ale fauna i flora Antarktydy maja pozostać nienaruszone.
1 niestety nie wiem, ale mam nadzieję, że pomogłam;)
14 3 14
2010-03-06T17:41:42+01:00
2. Antarktyda jest kontynentem wszystkich i niczyjim. Na antarktydzie nie można wypróbowywać żadnej broni nuklearnej ani żadnej innej. Na Anktarktydzie znajdują się ogromne złoża ropy naftowej, które są wszystkich i niczyje. Anktarktyda jest kontynenetem, który jest przeznaczony wyłącznie do badań naukowych.
14 3 14