Odgadnij relację pomiędzy moim i twoim wiekiem wiedząc ,że jestem obecnie dwukrotnie starszy niż wtedy, gdy ja miałem tyle lat, ile ty masz obecnie .


Musze to zadanie zrobić szybko.
Jak by co to dla mojej koleżanki
Ona w 1997 sie urodzila . I ma 13 lat

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T17:41:20+01:00
On ma 26 lat.
13*2= 26

Czyli relacja wynosi 1:2
2010-03-06T17:43:00+01:00
On ma 2 razy tyle co ty teraz czyli 26
26/13=2 czyli 1/2
realacja pomiedzy twoim a moim wiekiem wynosi 1/2
Jezeli mozesz to daj najlepsza.(jezeli ta odpowiedz bedzie najlepsza)