2,5 godziny to ...... minut
1/3 godziny to ......... minut
7/8 doby to ...............godzin
690 sekund to ..............minuty
2 godziny 15 minut to ................minut
kwadrans to ................ godziny
10 minut to ..................... godziny
8 godzin to ...........................doby
12 godzin to ......................tygodnia
godzina to ................. tygodnia

Tam gdzie jest ułamek zwykły dajcie ukośnik (/) :))

3

Odpowiedzi

2009-10-21T18:10:35+02:00
2,5 godziny to 150 minut
1/3 godziny to 20 minut
7/8 doby to 21 godzin
690 sekund to 11,5 minuty
2 godziny 15 minut to 135 minut
kwadrans to 1/4 godziny
10 minut to 1/6 godziny
8 godzin to 1/3 doby
12 godzin to 1/14 tygodnia
godzina to 1/168 tygodnia
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T18:10:53+02:00
2,5 godziny to 150 minut
1/3 godz to 20 minut
7/8 doby to 21 godzin
690 sekund to 11.5 minut
2godzi 15 minut to 135 minut
kwadrans to 1/4 godz
10 minut to 1/6 godz
8 godz to 1/3 doby
12 godz to 1/14 tygodinia
godzina to 1/168 godz
2009-10-21T18:13:09+02:00
2,5 godziny to 150 minut
1/3 godziny to 20 minut
7/8 doby to 21 godzin
690 sekund to 11,5 minut
2 godziny 15 minut to 135 minut
kwadrans to 1/4 godziny
10 minut to 1/6 godziny
8 godzin to 1/3 doby
12 godzin to 1/14 tygodnia
godzina to 1/678 tygodnia