Odpowiedzi

2010-03-06T17:53:40+01:00
Kleszcz jest pajęczakiem , który jest on bardzo niebezpieczny wystepuje w lasach i jest bardzo malutki prawie ze niewidoczny po każdym spacerze w lesie trzenba pozniej sie opatrzec poniewaz kiedy wbije sie w skórę może to doprowadzić do tragedii czyli mam tu na mysli smierc wysysaja one krew.
wystepuja kleszcze twarde z takim pancerzykiem i miekkie bez pancerzyka

pozd ;*
prosze o naj ;*
1 3 1
2010-03-06T17:54:07+01:00
Kleszcz jest pajęczakiem,ma 4 pary odnóży.Przyczepia się do ciała ssaków pijąc z nich krew.Kleszcz może być nosicielem różnych chorób,często kończących się śmiercią.Nie należy samodzielnie go wyrywać,gdyż można pozostawić odnóże co moze być bardzo niebezpieczne.Choroby te to : kleszczowa zapalenie mózgu,bolerioza.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T21:04:55+01:00
Kleszcze nalężą do podgromady roztoczy. Są one pasożytami zewnętrznymi, atakujące głównie ludzi i zwierzęta. Rozmiar kleszcza jest bardzo nie wielki - samice do 4mm, samce 2,5mm, jednakże po obfitym posiłku z krwi jego rozmiar może się powiększyć do ok. 1cm. Kleszcz przyczepia się do ofiary
aparatem gębowym, który zwie się hypostomem (ryjkowaty narząd gębowy przystosowany do ssania krwi i płynów tkankowych, zbrojny w liczne ząbki). Kleszcze spotkać można przeważnie w lasach, na źdźbłach traw, pod liśćmi i w niskich krzakach. Te nie wielkie stworzonka są bardzo niebezpieczne dla ludzi, gdyż są nosicielami dla wielu chorób, m.in. boreliozy i zapalenia opon mózgowych .



26 4 26