Odpowiedzi

2010-03-06T17:56:57+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) 2 Cr + 3 O2---->2 CrO3
b) 4 Fe + 3 O2---->2 Fe2O3
c) 2 N2 + 5 O2----->2 N2O 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T17:59:39+01:00
2Cr+3O2=2CrO3
4Fe+3O2=2Fe2O3
2N2+5O2=2N2O5