Odpowiedzi

2010-03-06T17:59:43+01:00
Nie warto ponieważ psuje się wzrok
oczy zaczynają boleć podczas trzęsienia samochodem
po zmroku jest ciemno a oczy się męczą podczas czytania
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T18:00:10+01:00
Tak, ponieważ:
-w czasie długiej podróży pogłebiamy swoją wiedzę gdy na co dzien nie czytamy
-nie można sie nudzić bo jest czym zająć czas
-swoja wiedza którą zaczerpniemy bedziemy mogli sie podzielić z innymi.
2 5 2