Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T18:09:37+01:00
Zad 1.
Nick:
2.bossy
3.lazy
4.rude
5.mean
6.unfriendly
7.bad-tempered
8. annoying
Penny:
2.helpful
3.hard-working
4.polite
5.generous
6.friendly
7.easy-going
8.funny
Zad 2.
2. hard-workng
3.tidy
4.shy
5.quiet
6.generous
7.polite
8.dominant
9.loyal
10.truthful
2010-03-06T18:13:58+01:00
Nick penny

bossy helpful
gard-working lazy
polite rude
mean generous
unfriendly fiendly
bad- temperated easy-going
annoying funny

drugiego niestety niue umiem ale mysle ze w pierwszym pomoglam :-)