Odpowiedzi

2010-03-06T18:01:32+01:00
Jeśli masz długość boku czyli a to możesz policzyć pole całkowite z wzoru Pc=6a²


Bedzie naj.? ;D
pozdrawiam ;D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T18:02:16+01:00
Wzor na pole sześcianu: P=6 x a^
a- dł. krawędzi
1 5 1
2010-03-06T18:03:09+01:00
Obj szescianu = a*A*A
więc wystarczy z objętości tego sześcianu zrobić pierwiastek 3 stopnia i obloczyć powierzchnie
p sześcianu= 6*(a*a)