Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T18:01:05+01:00
Zmień rozdzielczość na np 1024 x 768 lub przywróć system
Ew poszukaj w koszu

Żeby zmienić rozdzielczość kliknij na pulpicie prawym przyciskiem myszy -> właściwości -> ustawienia -> na dole po lewej masz taki suwaczek, przesuwaj go aż będzie 1024 na 768 pikseli

Żeby przywrócić system wejdź w menu START -> ustawienia -> panel sterowania -> Przywracanie systemu -> wybierasz datę do której ma przywrócić najlepiej jak najbliższą -> klikasz ok i czekasz
2 3 2
2010-03-06T18:19:37+01:00
Jeżeli masz kartę niezintegrowaną czyli oddzielnie podłączoną do płyty głównej musisz wgrać sterowniki jeżeli nie pomoże zmienienie rozdzielczości.
2 1 2