Odpowiedzi

2010-03-06T18:04:46+01:00
Ogłoszenie
Dnia 19.03.10 r pod salą gimnastyczną odbędzie się giełda używanych książek.Książki te będą w niskiej cenie,w bardzo dobrym stanie.Zapraszamy wszystkich zainteresowanych.
Samorząd uczniowski
2 3 2
2010-03-06T18:05:54+01:00
Niezbyt opamiętam jak wyglada ogloszenien ale sprubuję pomoc

Samorzad uczniowski ogłasza że w poniedziałek wnaszje szkole odbedzie sie giełda używanych ksiązek .Nast api to w godzinach od 16.00 do 18.30.
Wystawione bedą ksiażki w dobrym stanie i przystepnej cenie. Jest również mozliwisc sprzedania włąsnych ksiazek. Serdecznie wszystkich zapraszamy.
Samorząd uczniowski
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T18:06:23+01:00
Uwaga!

drodzy uczniowie, w piatek o godzinie 13.30 w naszej szkole, a sali numer 13 odbędzie się gielda używanych książek. jest to naprawde dobra okazja do zaopatrzenia sie w ciekawe i interesujące książki. Mozna tanio i szybko zwiększyc swoja wiedze.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych
3 3 3