Odpowiedzi

2010-03-06T18:17:16+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A)2,3,3-trimetyloheksan
......CH3.CH3
.......I....I
CH3-CH-C-CH2-CH2-CH3
...........I
...........CH3

b)2,4-dichloropentan
CH3-CH-CH2-CH-CH3
......I.........I
.....Cl........Cl

c)4-chloro-3-etylo-2-dimetyloheksan
.....CH3.C2H5
......I...I
CH3-C-CH-CH-CH2-CH3
......I........I
.....CH3....Cl

d)pent-2-yne
CH3-C≡C-CH2-CH3

e)2,4-dimetylohept-2-en
CH3-C=CH-CH-CH2-CH2-CH3
......I........I
.....CH3....CH3

f)4-metylo-3,3,5-tribromohept-1-yn
........Br.CH3
........I...I.....................
CH≡C-C-CH-CH-CH2-CH3
........I......I
........Br....Br
2010-03-06T18:21:13+01:00
A) CH3
|
CH3 - CH - C - CH2 - CH2- CH3
| |
CH3 CH3
b) CH3 - CH-CH2-CH-CH3
| |
Cl Cl
c) CH3
|
CH3-C-CH-CH-CH2-CH3
| | |
CH3 C2H5 Cl
d) CH3-C=-C-CH2-CH3
e)CH3-C=CH-CH-CH2-CH2-CH3
| |
CH3 CH3
f) Br Br
| |
CH=-C-C-CH-CH-CH2-CH3
| |
Br CH3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T18:22:47+01:00
A)CH₃-CH(CH₃)-C(CH₃)₂-CH₂-CH₂-CH₃

-----CH₃--CH₃
------|---|
CH₃-CH-C-CH₂-CH₂-CH₃
----------|
----------CH₃
i resztę analogicznie
b)CH₂-CH(Cl)-CH₂-CH(Cl)-CH₃
c)CH₃-C(CH₃)₂-CH(C₂H₅)-CH(Cl)-CH₂-CH₃
d)CH₃-C≡C-CH₂-CH₃
e)CH₃-C(CH₃)=CH-CH(CH₃)-CH₂-CH₂-CH₃
f)CH≡C-C(Br)₂-CH(CH₃)-CH(Br)-CH₂-CH₃
1 5 1