Odległość między miastem A i miastem B wynosi 300km. Naprzeciw siebie jednocześnie wyruszyli dwaj kierowcy. Pierwszy kierowca poruszał się z prędkością o 20km/h mniejszą niż drugi. Z jakimi prędkościami jechali kierowcy samochodów, jeżeli spotkali się po 2h od chwili rozpoczęcia podróży.

Nalezy rozwiązać układem równań. Z góry dzięki.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T18:08:04+01:00
300km - 2h |:2
150km - 1h
150km - 20km = 130km
130km : 2 = 65km - pojazd 1 prędkość
65km + 20km = 85km - pojazd 2 prędkość



4 2 4
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T18:10:08+01:00
300:4=75

75-10=65 - prędkość pierwszego kierowcy
75+10=85 - prędkość drugiego kierowcy
5 3 5