Odpowiedzi

2010-03-06T18:05:36+01:00
Rany. Tematów jest mnóstwo !!
np:
- coś naukowego ( kosmos )
- coś o WOSP i charytatywności
- coś przyrodniczego ( np. wymarłe juz dinozaury )
- coś np. o wojnach..
- coś np. o Fryderyku Chopinie
wystarczy tylko wybrac temat a informacje to raczej z wikipedii i róznych stro. ;D

pozdrawiam
2010-03-06T18:17:57+01:00
Jeżeli jest to na informatykę możesz zrobić np:
nowości komputerowe
powstanie komputerów
itp.

Proste
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T20:17:15+01:00
Prezentacje można zrobić na kilka tematów np.:
- o jakimś innym państwie
- o atrakcjach turystycznych
- historyczne odkrycia
- o komputerach
-...
-...
1 1 1