Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T18:16:38+01:00
Kurki trzy :)

do,do,sol,sol,la,la,sol,fa,fa,mi,mi,re,re,do,
sol,sol,fa,fa,mi,mi,re,re,sol,sol,fa,fa,mi,mi,re,re
do,do,sol,sol,la,la,sol,fa,fa,mi,mi,re,re,do

:D Liczę na naj :D
16 3 16
2010-03-06T18:37:01+01:00
Sto lat

sol mi sol mi sol la sol fa mi fa fa re
fa re fa sol fa mi re mi sol mi sol mi
sol do si la sol la la si la si do

Liczę na naj :)))))
21 4 21