Znalezłeś się na bezludnej wyspie. Razem z Tobą jest tam 100 osób. Macie:
2 noże
4 siekiery
2 worki zboża

Ułóż plan przezycia.
(Chodzi o to by stworzyć na tej wyspie jakiś ustrój któremu by się wszyscy podporzadkowali i który byłby dobry do przeżycia, stworzenia takiego jakby państwa. Pod uwagę trzeba wziąść wszystkie aspekty.)

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T18:19:10+01:00
1.Trzeba zbudować schronienie
2.Znaleźć pole i posiać zboże
3.Zdobyć troche pożywienia
4.stworzyć taki jakby sejmik
5.Wybrać takiego lidera grupy
6.Władza ma być podporządkowana ludziom
7.Rozwijać powoli rolnictwo i łowiectwo
8.Ustanowić konstytucje
9.każden człowiek musi pracować na polu
10.Rozmnażać się
11.stworzyć takie miejsce podobne do więzienia
12.żyć spokojnie i nie łamac prawa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T18:26:38+01:00
1. zasiac zboże, ale nie całe, gdyby okazało sie że zboże sie nie przyjeło bo np. była nieodpowiednia pora siewu
2.wyznaczyc grupę, która będzie miała nad wszystkim kontrole, ale wybrac je demokratycznie tak żeby każdy w tek grupie "rządzącej" miał kogos komu ufa
3. podzielic sie na mniejsze tak jakby oddziały, gdzie każdy będzie robił co innego, jeden zdobywał pożywienie, drugi budował domy itd.
4. wyłowić ryby( coś trzea jesc póki ktos nie nauczy sie polowac)
5. zbudować obóz i postarac się zrobic ognisko
6. noże i siekiery oszczędzać, bo nie wiadomo kiedy moga sie przydać
7. zrobic magazyn najcenniejszych rzeczy i tam trzymać między innymi te noże i siekiery

z czasem bedzie coraz łatiej i ludzie naucza sie polować, robić posiłki z tego co maja, wyrabiac narzędzia, może oswoja jakies zwierze
2010-03-06T18:57:26+01:00
1:Zasianie zboża , drugą połowę zostawić na przypadek nie przyjęcia się zboża , Poszerzać co roku tereny pod uprawę

2scięcie drzew i budowa szałasów

3-Polować na zwierzęta połowę jeść drugą połowę wpuszczać do pomieszczenia zbudowanego wcześniej dla nich

4-Z czasem wybrać grupę mądrych ludzi decydujących o losach np co teraz budujemy

5-Zbierać kokosy i je przechowywać
6-Rozmnażać się
7-Kobiety zostają w domach i opiekują się dziećmi,wykonują łatwiejsze prace
8-Mężczyźni cięższe prace wykonują
9-Wybrać osobę odpowiedzialną za wszystkich która wybitnie przyczyniła się przez ten cały okres czasu

POZDRO