Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T18:15:28+01:00
Pierwszy pociąg bardzo szybko ruszył ze stacji.
Wysoki konduktor dokładnie sprawdza stan maszyny.
2010-03-06T18:15:51+01:00
Czerwony pociąg, szybko i sprwanie ruszył.


Młody Konduktor sprawdza czy silnik dobrze i sprwnie pracuje

:P:P jak by coś ci nie pasowało to zmień....
2010-03-06T18:16:41+01:00
Czerwony pociąg nagle szybko ruszył.
Młody konduktor sprawdza bilety miesięczne.

;)