Odpowiedzi

2010-03-06T18:51:45+01:00
BOHATEROWIE: FAUN, ŁUCJA, KRÓLOWA, LEW, KSIŻŻE KASPIAN, ZUZANNA, ŁUCJA, MAMA, TATA, PANI Z DOMU DO KTÓREGO TRAFILY DZIECI
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T18:55:05+01:00
Opowieści z Narnii jest to książka w której w dużym stopniu przedstawiono fantazję .występują tam bohaterowie występują w różnych postaciachnp.4 dzieci-Łucja, Piotr,Edmund ,Zuzanna .w tej powieści występowaLy postacie takie jak lew-Alan,Czarownica Karły Bobry.
KRAJOBRAZY
Panowała tam ciągła zima ,a roślinnośc jaka tam występowała to były to głównie sosny, świerki i korzenie uschniętych dzew
OBYCZAJĘ
nad całą tą krainą panowała zła czarownica ,a każdy który jej się sprzeciwił był zamienióny w posąg
17 3 17