Odpowiedzi

2010-03-06T18:19:20+01:00
Moją najlepszą koleżanką jest Karolina, na którą mówię ... (tu wpisz). Jest ona strasznie przyjacielska i pomaga mi kiedy mam kłopoty. Druga najlepszą koleżanką jest Natalia. Uwielbiam się z nią wygłupiać. Pomaga mi, gdy przechodzę pierwsze miłosne problemy ^^.
2010-03-06T18:21:58+01:00
Moja najlepsza koleżanka ma na imię Karolina.
Lubię ją, bo zawsze potrafi mi pomóc, nawet kiedy jestem załamana podnosi mnie na duchu.
Jest zawsze przy mnie, niezależnie od tego co się dzieje.
Chciałabym, żeby już zawsze tak było, gdyby ona poprosiła mnie o przysługę zrobiła bym wszystko (nawet wskoczyła w ogień, byle ją ratować) .Bardzo ją lubię i już nigdy nie przestanę !
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T18:23:20+01:00
Moimi najlepszymi przyjaciółkami są Karolina i Natalia. Bardzo je lubię gdyż zawsze mogę podzielić się z nimi wszystkimi moimi zmartwieniami.Wszystkie ufamy sobie bezgranicznie.Zawsze znajdziemy w sobie oparcie.Jeśli jedna z nas ma jakiś problem wspólnie szukamy rozwiązania.Nasza przyjaźń jest niezniszczalna.