Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T18:25:01+01:00
Austrii,Prusom i Rosji zależało na słabości naszego kraju ponieważ chcieli zgarnąć ziemie rzeczpospolitej Obojga Narodów. Wiedzieli,że Polska jest uzależniona od carycy Rosji,Katarzyny II i dlatego niszczyli Polskę od środka,by potem,bez walki odebrać ziemię. W związku z tym, można uznać,że Repnin, rosyjski polityk rozpętał wojne domową w Polsce. Katolicy walczyli przeciwko innowiercą i rosji i królowi, a innowiercy przeciwko katoliką.
1 5 1
2010-03-06T18:27:04+01:00
Chcieli dokonac rozbioru Polski