Zad.1 str.66 Cesarstwo Rzymskie ,,ŚLADAMI PRZESZŁOŚCI'' GIM 1
wstaw znak ,, x '' w kratki obok dotyczących cesarstwa rzymskiego

1. Najważniejszym organem władzy był senat
2. Nie zwoływano zgromadzeń obywateli
3. Największą władzę posiadał dyktatora
4. Ograniczono nadużycie namiestników prowincji
5. Zgromadzenie ludowe decydowało o najistotniejszych sprawach państwa
6. Urzędników powoływał cesarz.
7. Granic państwa strzegła armia zawodowa złożona z obywateli rzymskich
8. Podczas obrad zgromadzenia ludowego wybieranego urzędików

2

Odpowiedzi

2010-03-06T18:19:28+01:00
Zdania dotyczące cesarstwa rzymskiego:

2. Nie zwoływano zgromadzeń obywateli.
6. Urzędników powoływał cesarz.
7. Granic państwa strzegła armia zawodowa złożona z obywateli rzymskich

:D
61 4 61
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T18:21:13+01:00
1.
2.
3.
4.x
5.x
6.
7.
8.x
44 2 44