Odpowiedzi

2010-03-06T18:27:37+01:00
561;0.33=1700butelek
1700*0.89zł=1513zł
13 3 13
2010-03-06T18:28:46+01:00
561:0.33=1700
1700*0.89=1513zł
wartość towaru wynosi 1513 zł
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T18:28:47+01:00
Ilość wody podzielona przez pojemność jednej butelki ta nam ilość butelek.
561l : 0.33 l = 1700 butelek

1 butelka kosztuje 0,89zł, butelek jest 1700 więc:

0,89 * 1700 = 1513

odp. wartość towaru wynosi 1513zł
24 4 24