Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T18:29:28+01:00
PODRÓŻOWANIE POZWALA ZWIĘKSZYĆ NASZA WIEDZĘ O ŚWIECIE. POZWALA NAM POZNAĆ LEPIEJ HISTORIE DANEGO KRAJU. PODRÓŻUJĄC GRUPOWO MAMY SZANSE ZAPOZNAĆ WIELE CIEKAWYCH OSÓB, ZINTEGROWAĆ SIĘ. PODRÓŻOWANIE W PEWIEN SPOSÓB UCZY NAS ODPOWIEDZIALNOŚCI I SAMODZIELNOŚCI.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T18:42:25+01:00
Zaletą podróżowania jest poznawanie kultur innych krajów . Można również nauczyć się obcego języka ,który przydaje się każdemu.
Podróżując można odwiedzić ciekawe miejsca typu : wieża Eiffla, która ma charakter i monstrualną wielkość. Podczas podróży mamy wtedy czas na odrobinkę relaksu i i nie myślimy o naszych kłopotach. No i oczywiście poznać ciekawe osoby zamieszkujące te kraje lub spotkać kogoś wyjątkowego.
4 4 4