Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T18:34:52+01:00
Krzyż uważany jest za most łączący niebo i ziemię, ponieważ w niebie jest zbawienie i to krzyż pomaga nam dotrzeć z ziemi do nieba.
Na ziemi istnieje grzech, który musimy zwalczać i tak jak Jezus znosić wszystkie cierpienia pomagać ludziom i odprowadzać ich od złych uczynków i grzechu.
Nasz krzyż niesiony przez całe nasze życie pozwala nam je w pełni wykorzystać i trafić spełnionym do nieba.
Naszym krzyżem są obelgi, złośliwość i pogardy rzucane w naszą stronę od innych ludzi my musimy to wszystko znosić aby dotrzeć do nieba.
2010-03-06T18:35:18+01:00
Krzyż uważa się za most łączący niebo z ziemią dlatego, że to przez ofiarę jaką na krzyżu złozył Jezus Chrystus ludzie uzyskali odkupienie grzechów i otworzyły sie dla nich bramy zbawienia.
Przez krzyż zostało połączone życie doczesne z wiecznym, bez krzyża nie byłoby zbawienia.