1.Wyraz wychowawczyni składa się z podstway słowotwórczej oraz:
A:Przedrostka wy-
B:przyrostka -ni
C:Przyrostka -yni
2.Zrostem jest wyraz:
A:rzeczoznawca
B:rzeczpospolita
C:księgozbiór
3.Zdania niepoprawne to zdania:
A:Usiądżmy przy państwie Cieślakach>
B:Jutro spotkamy sie z państwem Banachami
C:Czy państow o tym słyszało??

3

Odpowiedzi

2010-03-06T18:31:47+01:00
2010-03-06T18:32:17+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T18:33:13+01:00