Odpowiedzi

2010-03-06T18:31:55+01:00
Dzięki Komunii świętej jestem bliżej Pana Boga.
12 2 12
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T18:32:28+01:00
PRZYJMOWANIE KOMUNII ŚWIĘTEJ POZWALA MI ŻYĆ W POKOJU Z PANEM BOGIEM, POZWALA MI SIĘ DO NIEGO ZBLIŻYĆ.
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T18:33:48+01:00
Komunie św,. przyjmuje co tydzień. daje mi ona poczucia bliskości z chrystusem, czuje jego miłośc, czuej sens jego cierpienia
10 4 10