Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T18:37:49+01:00
Homonim: zamek
Kiedy byliśmy w Krakowie, widzieliśmy zamek na Wawelu.
Mój zamek w kurtce często się psuje.

homonim: komórka
Wczoraj kupiłam sobie nową komórkę.
Moja babcia trzyma konfitury w komórce.

Mam nadzieję, że pomogłam ; ))
32 1 32
2010-03-06T18:41:09+01:00
Piła
spragniona i zmęczona asia piła wodę.
piła jest bardzo ładnym miastem

może/morze
może jutro z klasą wybierzemy się do kina na komedię.
uwielbiam wakacje nad morzem.
3 2 3