Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T18:32:54+01:00
Okey:-)

Jacek Kaczmarski, Grzegorz Turnau, Stare Dobre Małżeństwo, Jacek Gintrowski, Marek Grechuta, Robert Kasprzycki, Ewa Demarczyk, Janusz Radek, Tadeusz Woźniak, Apolinary Polek

Pozdrawiam.
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T18:39:25+01:00

tak mi sie wydaje


Triada Poetica Punktó
Bez Jacka Punktów
Calcjumfolii - Poezja Śpiewana
Grupa Caraboo
Adsu
Małe ważne sprawy
Chory na wyobraźnię
Janusz"CYBULL"Skwira & Grupa "NA ODLEGŁOŚĆ"
Federacja

polecam sie na przyszłośc
2 3 2