Odpowiedzi

2010-03-06T18:43:25+01:00
Miłościwy Boże!!!

Ojcze, wiem że już dużo razy prosiłam Ciebie o różne rzeczy i pragnienia. Teraz mam dużo ważniejszą prośbę. Moja babcia jest bardzo chora. Prosiłabym Cię o łaskę dla niej i żeby wróciła do zdrowia. Chciałabym prosić Ciebie też o zdrowie dla reszy mojej rodziny i potrzebujących. Proszę o łaskę i rozwagę dla księży. Panie wiem że mnie kochasz. Za wszystko Ci bardzo dziękuję.

Dziecko Boże.
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T19:10:00+01:00
Panie Boże!
Zwracam się do Ciebie z wielką prośbą.
Od niedawana dowiedziałem się,iż moja mama jest chora na sepse.
Lekarze nie dają jej za wiele szans. Cała rodzina wspiera ją jak tylko może.Wiem,że masz "na głowie" ważniejsze sprawy,jednak chciałbym,byś poświęcił chwilkę dla mnie i mojej rodziny którą tak bardzo kocham, a która niedługo może się zmniejszyć.
Tak ciężko jest mi codziennie wstawać z myślą,ze kiedyś mama już mnie nie zbudzi, nie przyniesie śniadania do łóżka.
Zdaję sobie sprawę, że wiara ma wielką moc, każdego dnia się modlę do Ciebie Ojcze!
Mimo,że jestem jeszcze mały,zdaję sobie sprawę z powagi sytuacji. Chciałbym,by moja kochana mamusia wyzdrowiała...
Księżyc już na niebie się pojawił,więc kończę ten krótki,jednak bardzo ważny dla mnie list i idę spać.
Dziękuje Ci za poświęcony dla mnie czas i za jakąkolwiek decyzję,którą podejmiesz.
Proszę Cię nie odbieraj bliskiej memu sercu osoby!
Dobranoc mój Stwórco.

Zawsze wierny Tobie Jezu-Fabian.
10 3 10