Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T20:14:30+01:00
Szeroki szelf mają:
ocean spokojny,pacyfik(wielki)
Waski szelf ma:
Ocean poludniowy,ktory rozciaga sie od wybrzeza antarktydy do rownoleznika 60 stopni S,wzdluz ktorego laczy sie z oceanami:spokojnym,antlanyckim i spokojnym.
9 4 9
2010-03-06T21:33:40+01:00
1. ocean spokojny
2.ocean poludniowy
24 4 24
2010-03-06T22:58:03+01:00
1. ocean spokojny
2.ocean południowy
10 4 10