Proszę o jak najszybsze przetłumaczenie tych zdań z góry dziękuje:):):):)
1. J'ai cours tous les matins de huit heures a midi et les apres-midi
d'une heure et demir a quatre heures et demie .
2. Je ne travaille pas le mercredi apres - midi .
3. Entre midi et une heure et demie , je dejeune a la cafateria du collage .

3

Odpowiedzi

2010-03-06T19:10:56+01:00
1. Mam zajęcia codziennie od ośmiu godzin w południe i po południu
godzin po czwartej.
2. Nie pracuję w środę po - godz.
3. Od południa i pół popierwszej, obiad w kolażu cafateria.
2010-03-06T19:16:52+01:00
1. Mam zajęcia codziennie od ośmiu godzin w południe i po południu
godzin i Demir half po czwartej.
2. Nie pracuję w środę po - godz.
3. Od południa i pół past jednym, obiad w kolażu cafateria.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T20:03:23+01:00
Nie ma to jak szóstkowi korzystają z tłumacza google <wnerw>
Gratuluję inteligencji!

1. Mam zajęcia codziennie od 8 godziny do południa i popołudniami od 1:30 do 4:30.
2. Nie pracuję w środę po południu.
3. Pomiędzy południem a godziną 1:30 jem obiad w kafejce college'u.

* chodzi tu o college (wyższa forma edukacji w krajach anglosaskich).

Pozdrawiam,