Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T18:54:05+01:00
Równanie reakcji: Al + O₂ -> Al₂O₃
Ustalamy współczynniki: 4 Al + 3 O₂ -> 2 Al₂O₃

4mol Al
---------
3mol O₂

4mol/ 3 mol = 4: 3
1 5 1
2010-03-06T18:55:04+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
4Al + 3O2----->2Al2O3
stosunek Al : O = 4mole : 3mole
Nic tu nie trzeba obliczać
2 4 2