Odpowiedzi

2010-03-06T18:47:51+01:00
Czy mozesz to bardziej wytłumaczyć
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T19:35:45+01:00
1. Przyjazd księżnej Anny Danuty do Tyneckiej gospody.
a) Danusia pod opieką księżnej
b) księżna postanawia zatrzymać się w gospodzie
2. Zakochanie Zbyszka w Danusi
a) wyjście Danusi na stół
b) przechylenie się ławy
c) powstrzymanie upadku pre Zbyszka
3. Złożenie ślubów
a) rozmowa z księżną
b) złożenie ślubów
c) wręczenie rękawiczki przez Danusie Zbyskowi
4. Spotkanie krzyżaka
a) wyruszenie księżnej z dworem, Maćkiem i Zbyszkiem do Krakowa
b) zauważenie krzyżaka z pawim czubem przez Zbyszka
c) Zbyszko atakuje krzyżaka
d) powstrzymanie Zbyszka przed atakiem
5. Skazanie Zbyszka na śmierć
a) zaskarżenie Zbyszka
b) próba ratunku Zbyszka przez księżną, Maćka, a potem przez króla
c) poseł nie ustępuje
6. Ratunek Zbyszka
a) przygotowanie egzekucji
b) nadejście tego dnia
c) przyprowadzenie Danusi
d) Danusia przykrywa nałęczką głowę Zbyszka (zaręczyny)
7. Spotkanie Jagienki
a) Zbyszko wyrusza z rannym Maćkiem do Bogdańca
b) spotkanie Jagny w drodze do domu
c) Jagienka ratuje Zbyszka przed niedźwiedziem
8. Tęsknota Zbyszka za Danusią oraz jej ratunek przed turem
a) wyruszenie w poszukiwaniu Danusi
b) odnalezienie Danusi przy boku księżnej
c) wspólne wyruszenie na polowanie
d) atak dzikiego zwierza
e) uratowanie księżnej Anny Danuty i Danusi
f) choroba Zbyszka
9. Wyjazd i ślub
a) tajemniczy list od Juranda
b) postanowienie księżnej Anny Danuty o ślubie Zbyszka i Danusi
c) potajemny ślub Zbyszka i Danusi
d) wyjazd Danusi
10. Spotkanie z Jurandem
a) uratowanie Juranda przed śmiercią
b) wyjście na jaw prawdy o liście
c) wspólne poszukiwanie Danusi
d) Jurand poddaje się
e) walka z krzyżakiem
11. Długie i żmudne poszukiwania ukochanej
12. śmierć ukochanej
a) osłabienie Danusi po odnalezieniu
b) śmierć Danusi
c) dowiezienie jej ciała do Spychowa
d) śmierć Juranda
e) Zbyszko w spadku otrzymuje Spychów
1 5 1